پروتئین های بدنسازی

پروتئین BCAA

BCAA  از کامل ترین و کارامدترین پروتئین های شامل اسید امینه شاخه ای برای ورزشکاران پرورش اندام می باشد که بر پایه سه امینه اسید ضروری لوسین ، ایزولوسین و والین تولید می گردد که نه تنها خود به طور مستقیم در سوخت ماهیچه ها مصرف می شوند بلکه به بدن در ساخت پروتئین های مورد نیاز کمک شایانی می کنند و امروزه مورد استقبال بسیاری از ورزشکاران فعال در عرصه پرورش اندام می باشد.

اسید های امینه شاخه BCAA  از نوع ضروری میباشند بنابراین بدن قدرت ساخت آن ها ندارد و از این رو مصرف آنها از اهمیت بالایی برای ورزشکاران به خصوص علاقه مندان پرورش اندام برخوردار است و این اسید امینه شاخه ای تقریبا یک سوم ساختار پروتئین را تشکیل می دهند و از فراوان ترین اسید های امینه عضلات است که در متابولیسک عضلات ، کارکرد کبد و تامین سوخت و انرژی نقش مهمی را ایفا می کنند.

این مکمل غذایی از سه اسید امینه شاخه ای ضروری تهیه می گردد که 1200 میلی گرم آن را اسید امیته لوسین (L-Leucine) و 500 میلی گرم از هریک از  اسیدهای  امینه ایزولوسین (L-Isoleucine)و والین (L-Valine) را دارا می باشد همچنین مقدار 8 IU ویتامین E دارد که معادل 27% ارزش روزانه می باشد و در نهایت ترکیب این پروتئین با 12 میلی گرم ویتامین B6 که در مصرف اسید امینه شاخه ای BCAA حائز اهمیت است تکمیل می گردد.

تجزیه در کبد و راه یابی به خون برای تامین انرژِی تمرین های سنگین پرورش اندام

تاثیر مستقیم در عضله سازی و تولید ماهیچه

کمک به بدن در ساخت پروتئین

جلوگیری از بی اشتهایی

جلوگیری از شکست عضلات

جلوگیری از بیماری های کبدی

بهترین راه برای یافتن طریقه مصرف مکمل غذایی مراجعه به پزشک متخصص، کارشناس تغذیه و یا مربی بدن سازی خود می باشد اما به طور معمول مصرف 5 تا 20 گرم از این مکمل غذایی روزانه توصیه می گردد.

در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.
قبل از مصرف با پزشک ، کارشناس تغذیه و یا مربی مشورت کنید.
هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید.
بیش از میزان در نظر گرفته شده برای شما درروز مصرف نکنید زیرا باعث بیماری های معده و روده می شود.

این مکمل غذایی تولید کمپانی به نام MET-RX می باشد . برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام سعید اردلان سر بزنید.

 

 

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
0
به اشتراک بزار