مکمل های غذایی و ورزشی

مکمل غذایی مس گینر

یک مکمل غذایی فوق العاده با ترکیبی از پروتئین ها ، کربوهیدرات، مواد معدنی ، اسید آمینه و ویتامین های مورد نیاز بدن شما که سریع ترین اثر بخشی را به همراه دارد ، این مکمل غذایی با کیفیبت میتوانید بیش از ۴۸ گرم پروتئین در هر وعده مصرف به شما بدهد که خود عامل اصلی افزایش حجم و قدرت عضلات شما می باشد.

 

ترکیب آمینو اسید پیشرفته با ترکیبات آمینو اسید زنجیره ای برای افزایش جذب و مصرف پروتئین در این مکمل غذایی همکاری می کنند و همچنین کربوهیدرات های پیچیده به سرعت بهیودی عضلات پس از تمرین می افزایند، در واقع شما با دارا بودن میزان مناسبی از کالری، کربوهیدرات و پروتئین منبع کاملی برای تغذیه عضلات خود در دسترس دارید.

افزایش جذب پروتدین پایدار

کمک به افزایش وزن

افزایش توده عضلانی بدن

افزایش قدرت و کارایی غضلات

بهبود ریکاوری عضلات

حجم دهی فوق العاده سریع

برای دریافت بهترین طریقه مصرف به پزشک متخصص و یا مربی پرورش اندام مراجعه کنید تا بهترین  ترین روش مصرف را متناسب با شرایط بدنیتان دریافت کنید ، اما به طور متداول 3 قاشق چایخوری (85)  گرم از این محصول همراه 700 میلی لیتر آب یا شیر توصیه میگردد که پس از مخلوط کردن تا 20 دقیقه باید باید مصرف گردد.

  • هرگز بینش از دوز پیشنهادی مصرف نکنید.
  • بهتر است قبل از مصرف مکمل، با مربی، کارشناس یا پزشک خود مشورت کنید.
  • نوشته ها و اطلاعات روی بسته را به دقت بخوانید.
  • کسانی که دارای بیماری خاصی هستند یا افراد تحت درمان و همچنین خانم های باردار و شیرده فقط با مشورت پزشک مکمل را مصرف کنند.

 

    نظرات (0)

    هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

    نظر خود را اضافه کنید.

    ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
    پیوست ها (0 / 3)
    مکان خود را به اشتراک بگذارید
    0
    به اشتراک بزار