مکمل های غذایی و ورزشی

گلد های پروبادی

شرکت تولید کننده مکمل های بدنسازی  و پودر پروتئین پروبادی یک از قدرتمندترین و پراوازه تریم برند های حال حاضر صنعت مکمل سازی چهان است که تمامی محصولات آن از درجه کیفی بسیار بالاییی برخوردار هستند، سری گلد یا طلایی های کمپانی پروبادی مکمل های فوقالعاده خاص و تاثیر گذار این برند موفق هستند که ما این محصولات طلایی را به صورت پیکج  به شما معرفی میکنیم .

                                               

کربوهیدرات گلد (CARBO GOLD) کمپانی پروبادی یک انرژی بخش قوی برای عضلات است، این مکمل غذایی یک سوخت رسان فوق العاده برای کسانی که فعالیت فیزیکی بالایی دارند به شمار میرود به خصوص برای کسانی که ورزش های استقامتی  انجام می دهند.

کربوهیدرات گلد افزایش و حفظ سطح پایدار گلیکوژن عضلانی بدن را تضمین و عرضه مطلوب انرژی در طول تمرین را برعهده میگیرد ، گلیگوژن منبع متمرکز انرژی بدن است بنابراین اگر در طول تمرین با کاهش آن روبه رو شوید بازده بدنی شما کاملا کاهش می یابد و شما خسته میشوید و از انجام برنامه ورزشی خود باز میمانید ما به شما توصیه میکنیم با مصرف CARBO GOLD قبل از تمرین حسابی میزان گیلکوژن بدن خود را بالا ببرید تا در طول تمرین با  کمبود آن مواجه نباشید.

 

گلد گینر 5500(Gold Gainer- 5500 G Probody) محصول بی نظیر شرکت پروبادی یک محرک آنابولیک برای افزایش سریع قدرت عضلانی و حجم عضلات است و اساسی ترین کار آن تامین ضروری ترین مواد مغذی و ساختاری لازم برای رشد مناسب سلول های عضلانی میباشد.

 کربوهیدرات های موجود در این مکمل غذایی شرکت پروبادی(pro body) از زنجیره های با طول مختلف برای تامین انرژی از ابتدا تا انتهای تمرین فراوری شده است تا از وقوع بحران انرژی جلوگیری شود و سپس سریعا پس از پایان تمرین با میزان پروتئین و آمینواسید موجود در ترکیب خود سنتز پروتئین را آغاز میکنند و متابولیسم و آنابولیسم بدن را افزایش میدهد تا افزایش قدرت و توده عضلانی رخ دهد و همچنین گلد گینر 5500 با متعادل سازی نیتروژن بدن اثرات مخرب رادیکال های  ازاد را کاهش میدهند.

 

GOLD GLUTA BASE  بدن را با دوزهای زیاد نیتروژن  تغذیه می نماید تا  کاتابولیسم عضلانی محدود شود. این امر مانع از فعالیت پس از تمرین هورمون های  کاتابولیک به ویژه کورتیزول میگردد و همچنین فعالیت آنزیم های مسئول تخریب پروتئین را مخدل میکند.

 در تولید این مکمل غذایی و ورزشی از سدیم گلوتاتیون  یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها  برای حفظ ساختارهای سلولی در مقابل اثرات مخرب رادیکال های اکسیژن استفاده شده است. این مکمل یکی از قدرتمند ترین ضد کاتابولیک ها است که مانع از تجزیه پروتئین ها می شود و این باعث می شود تا بیش از 60٪ از تمام اسیدهای آمینه موجود در عضلات اسکلتی در طول تمرین بافی بمانند و عرضه عضلانی این اسید آمینه به دلیل مصرف انرژی شدید کاهش نیابد.

برای آشنایی و مشاوره در ارتباط با محصولات فوق العاده کارآمد شرکت پرو بادی (PRO BODY) با سعید اردلان ۰۹۱۲۶۳۵۸۹۱۳ در ارتباط باشید  

 

 

                                                         

    نظرات (0)

    هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

    نظر خود را اضافه کنید.

    ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
    پیوست ها (0 / 3)
    مکان خود را به اشتراک بگذارید
    0
    به اشتراک بزار