پروتئین های بدنسازی

با پودر های وی پروبادی درخشان باشید

با پودر های وی پروبادی درخشان باشید

BETTER WHEY

  ترکیبی از پروتئین وی ایزوله(WHEY PROTEIN ISOLATE) و پروتئین وی کنسانتره(WHEY PROTEIN CONCENTRATE ) است که با حفظ تمامی خاصیت های آب پنیر تولید گشته است. این مکمل غذایی شامل اسیدهای آمینه ضروری برای بازیابی پس از تمرین و فعال کردن فرآیندهای رشد آنابولیک است. آنها به عنوان یک نوع از بلوک های ساختمانی عمل می کنند که عضلات قوی، سخت و بدون چربی را تشکیل می دهند.

اگر از مصرف مکمل های متعدد با مارک های مختلف پروتئین وی خسته شده اید و هرگز نتیجه دلخواه خود را نگرفته اید و یا همیشه بین انتخاب وی کنسانتره و وی ایزوله سردرگم بوده اید بهتر است با محصول جدید کمپانی پروبادی آَشنا شوید محصولی که شمارا با یک پروتئین وی کاملا متفاوت و متشکل از کلیه آمینواسید های ضروری که در عین واحد هم رشد عضلات و هم چربی سوزی را درپی دارد آشنا میسازد.

این مکمل تولید شده از پروتئین وی  به طور موثر کاتابولیسم پس از تمرین را متوقف می کند و بدن را در حالت آنابولیک (حالت رشد) قرار می دهد بدین ترتیب شما رشد عضلانی بیشتر و ذخیره چربی کمتری در پیش رو دارید در واقع WHEY به سوزاندن چربی کمک می کند چرا که جذب پروتئین شامل صرف انرژی بیشتر نسبت به جذب کربوهیدرات می شود و دوزهای زیاد پروتئین های  WHEY و مصرف کربوهیدرات محدود، سبب سوزاندن چربی ها می شوند و مسیر را به سوی یک بدن جذاب و حرفه ای مهیا میسازد.

مزایا

  1. ترمیم پس از تمرین را تحریک می کند
  2. باعث افزایش قدرت عضلانی و جرم می شود
  3. از چربی سوزی پشتیبانی می کند
  4. منبع کامل از آمینو اسیدهای مفید
  5. افزایش آنابولیسم پروتئین
  6. تعادل مثبت نیتروژن را ایجاد می کند

Whey 80 Supreme

پروتئین وی Whey 80 Supreme محصول کمپانی پروبادی یک بمب پروتئین و اسید امینه واقعی است که درصد پروتئین دریافتی روزانه شما راه به شدت افزایش خواهد داد در نظر داشته باشید این مکمل به طور همزمان در امر چربی سوزی و ححجم دهی به شما کمک خواهد کرد .

پروتئین ها مواد اصلی ساختمان سلول ها هستند و نقش کلیدی در همه فرآیندهای بیولوژیکی ایفا می کنند. آنها رشد مناسب بدن و همچنین بازسازی را فعال می کنند و به طور خاص پروتئین های آب پنیر به عنوان منبع بسیار موثر پروتئین برای ورزشکاران حرفه ای و تفریحی شناخته شده اند.

آب پنیر 80 Supreme مقدار زیادی از اسیدهای آمینه اگزوژن و اندوژن را برای بازیابی پس از تمرین و فعال شدن فرایندهای رشد آنابولیک تأمین می کند. Whey 80 Supreme باعث تحریک فرایندهای آنابولیک، جلوگیری از کاتابولیسم پس از تمرین و حمایت از بهبودی الیاف عضلانی است این کمک می کند تا تعادل مثبت نیتروژن را افزایش داده و همچنین افزایش توده عضلانی رخ  دهد و قدرت عضلانی و استقامت را بهبود بخشد. Whey 80 Supreme به عنوان کاهش دهنده چربی و حجم دهده عضلات به طور همزمان استفاده می شود.

این مکمل غذایی ورزشی با جذب بیش تر پروتئین به جای کربوهیدرات و در واقع تامین انرژی از پروتئین های موجود در مکمل آب پنیر سوپر  به جای کربوهیدرات از چربی سوزی پشتیبانی میکند. دوزهای زیاد پروتئین های موجود توسط Whey 80 Supreme و مصرف محدود کربوهیدرات، سوزاندن چربی را تشدید می کنند و مسیر را به سوی یک بدن جذاب و تیزه ای کوتاه می کنند

مزایا

  1. انابولیسم پروتئین عضله را افزایش می دهد
  2. تعادل مثبت نیتروژن ایجاد می کند
  3. مانع از فرایندهای کاتابولیک می شود
  4. افزایش قدرت
  5. چربی سوزی
  6. مناسب برای هر دو برنامه کاهش  چربی و حجم سازی است

 

     

     

    نظرات (0)

    هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

    نظر خود را اضافه کنید.

    ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
    پیوست ها (0 / 3)
    مکان خود را به اشتراک بگذارید
    0
    به اشتراک بزار