مکمل های غذایی و ورزشی

مکمل غذایی و ورزشی گلوتاپیور 400 گرمی (GLUTAPURE)

مکمل غذایی و ورزشی گلوتاپیور 400 گرمی (GLUTAPURE)

مکمل غذایی و ورزشی گلوتاپیور 400 گرمی (GLUTAPURE)

گلوتاپیور یک مکمل غذایی ساخته شده از گلوتامین است، گلوتامین یک اسید آمینه فراوان و غیر ضروری در بدن انسان می باشد که برای موارد همچون ورزش و بیماری های گوارشی به یک اسید آمینه ضروری تبدیل می گردد.

glutamin  باعث افزایش سنتز پروتیین در عضلات اسکلتی شده که منجر به رشد عضلات می‌گردد و  باعث افزایش میوفیبرها جهت انقباض عضلات می گردد و این امر به سهولت ورزش کردن می انجامد، همچنین گلوتامین هورمون رشد موجود در پلاسما خون را افزایش می دهد و تولید انرژی لازم برای سوخت عضلات را بر عهده می گیرد از این رو مورد توجه ورزشکاران ، بدنسازان و وزنه برداران قرار گرفته است.

وظیفه اصلی این اسید امینه در بدن ساخت پروتئین و فراوان ترین محل قرار گیری  آن در عضلات و ماهیچه ها می باشد ، بنابراین گلوتامین یک ماده فوق ضروری برای بدنسازان و پرورش کاران میباشد و مصرف آن به عنوان یک مکمل غذایی میتواند به روند پیشرفت شما در مدت زمان کوتاهی کمک شایانی کند.

در طول موقعیت های استرس زا (به عنوان مثال تمرینات مقاومتی و سنگین) بدن  مقدار زیادی از گلوتامین را از دست می دهد و بدن ورزشکاران نیاز به جبران این ماده غذایی از دست رفته دارد ، لذا جلوگیری از از دست دادن جرم بدن از طریق نقش مثبت گلوتامین در سنتز پروتئین و اثر آن به عنوان یک عامل آنابولیک قوی هنگامی  که عضلات با متعادل سازی مثبت گلوتامین با نیتروژن به بازسازی کمک میکنند میتواند کاارآمد باشد. مصرف مکمل غذایی گلوتاپیور(GLUTAPURE) که یک منبع خوب گلوتامین است میتواند بدن شما را از خطرات ناشی از کمبود گلوتامین حفظ نماید.

 این مکمل غذایی در هر وعده شامل 5 گرم گلو تامین  است.

  1. تولید پروتئین
  2. منبع انرژی یاخته ها
  3. عضله سازی و رشد عضلات
  4. حجیم کردن ماهیچه ها
  5. جلوگیری از تحلیل رفتن ماهیچه ها و عضلات
  6. افزایش هورمون رشد در پلاسما خون
  7. سرعت بخشیدن به ریکاوری
  8. متابولیسم گلوکز و تنظیم گلوکونوژنز
  9. جلوگیری از از دست رفتن جرم بدن در ورزشهای سنگین و متوالی

برای مصرف مکمل های غذایی بهترین راه مراجعه به پزشک متخصص و یا مربی پرورش اندام  می باشد اما به طور معمول 5 تا 15 گرم از این محصول را همراه آب در 2 وعده مصرف مینمایند.

  1. دور از دسترس کودکان قرار گیرد.
  2. بیش از دز پیشنهادی مصرف نگردد.
  3. خانم های باردار از مصرف این مکمل غذایی خودداری کنند.
  4. هشدار های روی جلد را مطالعه نمایید.
  5. در صورت بروز هرگونه حساسیت فورا به پزشک مراجعه نمایید.

 

 

 

 

برچسب ها: مکمل غذایی

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
0
به اشتراک بزار