مکمل های غذایی و ورزشی

مکمل غذایی و ورزشی سل تچ

سل تچ

کراتین سل تچ یک کراتین فوق العاده  کار آمد و صددرصد موثرتر از کراتین معمولی  است ، این کراتین سطح انسولین خون را بالامی برد که موجب میشود مقدار زیادی کراتین وارد سلول ماهیچه ها گردد و از طرف دیگر موجب کاهش چربی سلول ها میگردد.

قطعا شنیده اید که  به همراه کراتینی که مصرف می کنیم مقداری قند نیز باید مصرف نماییم تا جذب کراتین صورت یابد ولی در این مکمل دکستروزی که همراه کراتین وجود دارد به خوبی میزان جذب آن را افزایش میدهد و موجب افزایش قابل توجه مقدار ترشح انسولین در بدن شده و از این رو موجب دفع قند و جذب اسید های آمینه و حتی کراتین  به درون سلول های عضلانی می شود که به افزایش سطح انرژی و حجیم کردن عضلات شما کمک میکند.

کراتین استفاده شده در سل تچ نه تنها باعث نمی شود در افراد با تیپ بدنی اندومورف افزایش آب زیر پوستی پدید آید و کات عضله افراد گرفته شود بلکه با فرمول فوق العاده خود باعث می شود که بدن کم کم ماهیچه ها را جایگزین چربی ها کند و فرم مناسبی به خود بگیرد .

این مکمل از ۱۰ گرم کراتین، 75 گرم دکستروز و ۲۰۰ میلی گرم نیز ماده موثر افزاینده ترشح هورمون انسولین در هر سروینگ تشکیل شده است

  1. تسریع رشد عضلات
  2. افزایش قدرت و استقامت عضلات
  3. بازیابی سریع تر ماهیچه ها
  4. افزایش جذب پروتئین
  5. جلوگیری از خستگی ناشی از تمرین های طولانی
  6. قدرت و توان نانوپارتیكیولاسیون را قوی می‌كند

برای یافتن طریقه مصرف بهترین راه مراجعه به پزشک متخصص و یا مربی پرورش اندام می باشد اما وعده پیشنهادی این مکمل از طرف خود کمپانی 2 اسکوپ است که 100 گرم محسوب می شود . بهترین زمان برای مصرف این مکمل قبل از تمرین و در هنگام تمرین است.

  1. دور از دسترس کودکان قرار دهد
  2. بیش از دز پیشنهادی مصرف نگردد.
  3. دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید.
  4. در صورت بروز حساسیت به پزشک مراجعه گردد.

     

     

     

    نظرات (2)

    1. ناجی کاظمی

    سلام روز بخیر من مکمل سل تچ گرفتم ومیخام شروع به استفاده کردن ازان بشوم ولی بعلت عفونت دندان دکتر سفالکسین برام تجویز کرده ایا این دوباهم تداخل دارویی دارن ومصرف سل تچ را بگذارن بعد از دوره داروییم؟ ممنون از شما

      پیوست ها
     
    1. سعید اردلان    ناجی کاظمی

    مصرف مایعات رو بالا ببرید

      پیوست ها
     
    هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

    نظر خود را اضافه کنید.

    ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
    پیوست ها (0 / 3)
    مکان خود را به اشتراک بگذارید
    0
    به اشتراک بزار