مکمل های غذایی و ورزشی

مکمل غذایی CLA

CLA یک مکمل غذایی پیشرفته و منحصر به فرد است برای ورزشکاران پرورش اندامی که میخواهند به شرایط ایده آل دست پیدا کنند . این مکمل غذایی که مخفف Conjugated Linoleic Acid و یا همان لینولئیک اسید کونژوگه است، از اسیدهای چرب آزاد مواد طبیعی چون گوشت و لبنیات میباشد.


این اسید چرب با ساختار ملکولی که دارد باعث میشود تا سوخت و ساز بدن بالا برود و باعث چربی سوزی در بدن شود که در عین حال این مکمل غذایی با تنظیم فعالیت انزیم ها به نگهداری و رشد عضلات نیز کمک میکند. همچنین CLA با جلوگیری از انباشت چربی ها آن ها را برای مدت بیش تری در خون نگهداری میکند تا به عنوان منبع انرژی  برای انجام ورزش و تبدیل آن ها به عضلات باشد.


این مکمل غذایی از ترکیب موادی چون کافئین و عصاره چای سبز ،گیاه کوکا و گارانا برای تنظیم فشار خون و چربی سوزی بدست می آید و همچنین دارای هودیا و آل کارنتین که باعث عملکرد بهتر کاتابولیسم و افزایش قدرت فعالیت های هوازی بدن می شود. البته مقداری پروتئین نیز به این مکمل غذایی اضافه شده است.

نگهداری از حجم عضلات
چربی سوزی
افزایش تفکیک عضلات
ایجاد تعادل و همگام سازی بین چربی سوزی و رشد عضلات
کاهش کلسترول خون و تنظیم فشار خون
جلوگیری از حساسیت به کافئین
تقویت عملکرد سیستم ایمنی و آثار انسولین
نمایش بهتر رگ های بدن
افزایش میزان متابولیسم چربی

بهترین راه برای یافتن طریقه مصرف مکمل غذایی مراجعه به پزشک متخصص، کارشناس تغذیه و یا مربی بدن سازی خود می باشد. اما به طور معمول روزانه یک کپسول همراه با وعده های غذایی از این مکمل غذایی پیشنهاد می گردد.

با مشورت پزشک متخصص ، دکتر تغذیه و یا مربی ورزشی مصرف گردد.
بانوان باردار از مصرف CHA خودداری کنند.
هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید.
بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.


این مکمل غذایی تولید کمپانی به نام MET-RX می باشد که شامل 120 کپسول موثر عضله سازی است که دارای 1 گرم سی ال ای و 308 میلی گرم چربی سوز می باشد. برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام سعید اردلان سر بزنید.

ardalan telegram

 

    نظرات (0)

    هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

    نظر خود را اضافه کنید.

    ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
    پیوست ها (0 / 3)
    مکان خود را به اشتراک بگذارید
    0
    به اشتراک بزار