مکمل های غذایی و ورزشی

مکمل غذایی ZMA

مکمل غذایی ZMA سرشار از مواد معدنی می باشد که بر روی آنزیم ها و هورمون های بدن تاثیر می گذارد و باعث سنتز بهتر پروتئین ها، آزادسازی گلوکز از گلیکوژن و متابولیسم بهتر پروتئین می گردد. این موارد باعث ترمیم بافت ها، سلامت قلب و استخوان ، آزاد سازی بهتر انرژی و خوابی آسوده و راحت تر می گردد که به بدنسازان و ورزشکاران پرورش اندام  قابلیت عضله سازی بهتر را می دهد .


این مکمل غذایی در تنظیم فعالیت هورمونی تاثیرگذار می باشد و با وجود مواد معدنی روی در ان باعث حفظ غلظت نرمال تستوسترون در بدن میشود.و همچنین هومون رشد که در بدن معمولا پس از یک ساعت و نیم از خواب  ترشح می گردد ، با مصرف این محصول میزان ترشح آن در بدن افزایش  می یابد و هم زمان باعث ترمیم بافت ها نیز میگردد.


این مکمل غذایی سرشار از مواد معدنی نظیر روی مونومتیونین آسپارتات 30 میلی گرم برای هر وعده ، منیزیم آسپارتات 450 میلی گرم برای هر وعده و ویتامین B6 به مقدار10.5 میلی گرم برای هروعده می باشد.

افزایش سطح تستوسترون که باعث افزایش قدرت و حجم ماهیچه می گردد
افزایش قدرت و استقامت بدن
بهبود کیفیت خواب
کاهش میزان کوفتگی و گرفتگی عضلات
ترمیم بافت عضلات

بهترین راه برای دریافت طریقه مصرف این محصول مراجعه به پزشک و یا مربی بدنسازی خود می باشد اما به طور متداول 2 کپسول از این محصول قبل از خواب برای مردان بالغ و ورزشکاران پرورش اندام و 1 کپسول برای زنان و نوجوانان توصیه می گردد.

در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.
قبل از مصرف با پزشک ، کارشناس تغذیه و یا مربی مشورت کنید.
هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید.
بیش از میزان در نظر گرفته شده برای شما در روز مصرف نکنید به علت تاثیرات هورمونی میتواند مضر باشد.
این مکمل غذایی تولید کمپانی به نام MET-RX می باشد که در بسته های 90 کپسولی ارائه می گردد. برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام سعید اردلان سر بزنید.

 

 

    نظرات (0)

    هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

    نظر خود را اضافه کنید.

    ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
    پیوست ها (0 / 3)
    مکان خود را به اشتراک بگذارید
    0
    به اشتراک بزار