مکمل های غذایی و ورزشی

منحصر به فرد های پروبادی

 منحصر به فرد های پروبادی که تولیدات این کمپانی را در رده خاصی از محصولات قرار میدهد با دو عدد از این مکمل های منحصر به فرد و خاص آشنا شوید 

 

HCI 1000 پروبادی

آرژنینین پروبادی

 آرژنینین HCI - Arginine Pro Arginine - یکی از مهمترین اسید آمینه ها است که افزایش فعالیت بدنی باعث افزایش تقاضا برای آرژنین می شود. این ماده در فرایند متابولیسم دخیل است و برای سم زدایی ضروری میباشد .دارای اثر ضد کاتابولیک و آنابولیک است، رشد سلول ها را تحریک می کند، ایمنی را تقویت می کند، قلب ،سیستم گردش خون را تقویت می کند و به حفظ سطح بالایی از عملکرد جنسی شما را میرساند.

  1. رشد بهتر و سریع تر عضلات
  2. بازیابی سریع تر پس از تمرین
  3. اکسیژن رسانی به عضلات
  4. افزایش توان جنسی
  5. افزایش ایمنی بدن
  6. بهبود گردش خون

Arthro Flex Pro Body

مکمل تقویت مفاصل پروبادی

Arthro Flex Pro Body یک مایع محافظت کننده از مفاصل می باشد که هدف آن تقویت و بازگرداندن قوا به مفاصل و غضروف ها است تا آسب دیدگی و درد مفاصل به حداقل ممکن برسد.

اسکلت انسان از بیش از 200 استخوان متصل با مفاصل تشکیل شده است. سیستم مفصل همراه  مایع سینوویال آن اجازه می دهد تا برای حرکت  اصطکاک به حداقل برسد زمانی که شما فعالیت فریزیکی شدیدی دارید استفاده از مفاصل و مایع سینوویال بشدت افزایش می یابد که ممکن است باعث التهاب ، اسیب و حتی درد در مفاصل گردد پس ما باید جهت جلوگیری از آسیب دیدگی مفاصل در زمان تمرینات شدید به فکر چاره باشیم .

Arthro Flex Pro Body با وظیفه محافظت از مفاصل و مایع دون آن میتواند همان راه حل مورد نظر جهت جلوگیری از آسب دیدگی مفاصل باشد. این مکمل حاوی موادی است که برای عملکرد صحیح مفاصل کلیدی هستند و سلامت غضروف، رباط ها و تاندون ها و تولید مایع سینوویال را افزایش می دهد تا تقویت سیستم اسکلتی به کمک حفظ مفاصل انعطاف پذیر و متحرک به طور صحیح و با قدرت هرچه تمام تر به کار خود ادامه دهد

  1. حفاظت، بازسازی و تقویت سیستم مفصلی
  2. ضد التهابی و خواص ضد رماتیسم
  3. انعطاف پذیری و تحرک مفاصل را افزایش می دهد
  4. بازسازی غضروف
  5. تاندون ها و رباط ها را تقویت می کند
  6. تولید مایع سینوویال
  7. درد را کاهش می دهد
  8. استخوانها را تقویت می کند
  9. ریسک آسیب را کاهش می دهد

    نظرات (0)

    هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

    نظر خود را اضافه کنید.

    ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
    پیوست ها (0 / 3)
    مکان خود را به اشتراک بگذارید
    0
    به اشتراک بزار