پروتئین های بدنسازی

پروتئین وی 80 (Anabolic Whey 80)

پروتئین وی 80 (Anabolic Whey 80)

bcaa ، Amino Tech Complex و پروتئین هریک به تنهایی خواص بسیار زیادی برای بدنسازی و پرورش عضله دارند اما ترکسب این ها تحت فرمول خاصی یک مکمل عضله ساز فوقالعاده کارآمد می سازد، کمپانی پروبادی با ترکیب این سه مواد مکمل غذایی و ورزشی پروتئین وی 80 (Anabolic Whey 80 ) به بازار عرضه نموده است.

 

Anabolic Whey 80- پروتئین فرمول (کنسانتره آب پنیر فوق العاده تصفیه شده و هیدرولیزات پنیری) با دو کمپلکس حمایت کننده غنی شده است. این فرمول یک آنابولیک قوی ایجاد می کند و از فرآیندهای کاتابولیک جلوگیری می کند همچنین امکان بهبود سریع و کامل پس از تمرین را فراهم می کند. مواد با دقت انتخاب شده در ین مکمل وی به عمیق ترین ساختار سلول های عضلانی نفوذ می کنند که باعث جلوگیری از تخریب پروتئین می شود. تشدید فرایندهای سوزاندن چربی و تحریک رشد عضلات دو از مزایای  مهم در مصرف این مکمل غذایی و ورزشی میباشد.

پروتئین در ترمیم سلولهای بدن، ترمیم و بازسازی عضلات و استخوانها و کنترل بسیاری از فرآیندهای مهم بدن مربوط به سوخت و ساز نقش بسیار کلیدی ایفا می کند.پروتئین منبع بسیار مهمی برای تامین انرژی بدن می باشد.اگر ورزشکار باشید، این پروتئین خستگی شما را در جریان تمرین‌های سخت کمتر می‌کند و اگر فرد عادی با کمبود پروتئین بوده یا به دنبال کاهش وزن باشید هم می‌توانید از این پروتئین کمک بگیرید.وی به‌طور کلی، پروتئین زود هضمی است اما اگر به فراورده‌های لبنی آلرژی داشته باشید یا اینکه به عدم تحمل لاکتوز دچار باشید، بعید است که بتوانید پروتئین وی را مصرف کنید.

پروتئین وی یکی از با کیفیت ترین منابع پروتئین است و یک انتخاب ایده آل برای مردان و زنان در هر سنی محسوب میشود.نه تنها پروتئین وی باعث فراهم کردن آمینو اسیدهای شاخه دار ضروری برای ورزشکاران حرفه ای میشود،بلکه این ماده در بهبود و بازسازی بافت های ماهیچه ای نیز کمک می کند.پروتئین وی به سرعت به خاطر طول کم آمینو اسیدهای شاخه دار آن جذب بدن میشود که خود باعث ریکاوری مطلوب و رشد در عضلات میشود.پروتئین وی دارای ویژگی های مطلوب فراوانی است که کنترل وزن،سلامت قلب و عروق و سلامت استخوانها تعداد کمی از این ویژگیها هستند.

  1. ساخت "توده عضلانی بدون چربی" افزایش می دهد
  2. آنابولیسم پروتئین عضله را افزایش می دهد
  3. پروتئین های رشد را به شدت تحریک می کند
  4. تعادل مثبت نیتروژن ایجاد می کند
  5. مانع از فرایندهای کاتابولیک می شود
  6. افزایش قدرت و دستاوردهای توده ای
  7. ترشح هورمون رشد درونی (HGH) را افزایش می دهد
  8. سیستم ایمنی را پشتیبانی می کند
  9. کمک به دستیابی به وزن نرمال
  10. چربی را به یک منبع انرژی تبدیل می کند

در هر وعده 31 میلی گرم پودر مکمل را در 250 میلی لیتر آب حل کنید.
روزهای تمرین :1 تا 3 بار در روز (براساس تشخیص مربی) بعد از بیدار شدن در صبح زود -بعد از تمرین -قبل از خواب
روزهای بدون تمرین :1 تا 3 بار در روز بعد از بیدار شدن و به عنوان میان وعده

  1. بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.
  2. خانم های باردار از مصرف این مکمل غذایی خودداری کنند.
  3. هشدار های روی جلد را مطالعه نمایید.
  4. در صورت بروز هرگونه حساسیت فورا به پزشک مراجعه نمایید.
  5. دور از نور خورشید نگهداری شود.
 
 

برای آشنایی و مشاوره در ارتباط با محصولات فوق العاده کارآمد شرکت پرو بادی (PRO BODY) با سعید اردلان ۰۹۱۲۶۳۵۸۹۱۳ در ارتباط باشید  

 

    نظرات (0)

    هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

    نظر خود را اضافه کنید.

    ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
    پیوست ها (0 / 3)
    مکان خود را به اشتراک بگذارید
    0
    به اشتراک بزار